دامپ تراک بلاز

دامپ تراک بلاز

دامپ تراک بلاز

دامپ تراک بلاز:

شرکت آبادگران معدن نگین ارائه دهنده خدمات : لوازم حفاری معدن  ، فروش هیدرولیک ، تعمیر قطعات هیدرولیک ، تعمیر کار هیدرو موتور ، پمپ هیدرولیک و تعمیرات دامپ تراک بلاز ، کارتریج سان و کلیه خدمات هیدرولیک خودروهای سنگین و فوق سنگین با بیش از دو دهه سابقه مقاله زیر را ارائه می دهد .

کشور روسیه و یا اتحاد جماهیر شوروی همواره در ساخت بزرگترین ماشینهای جهان رکورددار می باشد و این شعار را در ذهن خود می پرورانند که اگر می خواهید ابر قدرت باشید پس می بایست خاص ترین و بزرگترین ها را تولید کنید و داشته باشید.

و به همین علت همواره هواپیما و کامیون ها و جنگ افزار های غول آسا را نمادی از توسعه و پیشرفت و قدرت خود به حساب می آورند و در راه این هدف نیز بسیار جدی و سخت کوش می باشند .

البته کشور رقیب روسیه یعنی آمریکا نیز در این راه کم تر از روسیه فعالیت نداشته است . کمپانی بلاروس دامپ تراک بلاز نیز امروزه نزدیک به یک سوم تمام دامپ تراک های دنیا را می سازد و هرسال حدود دو هزار دستگاه از این خودروهای غول پیکر را وارد بازار می کند .

دامپ تراک بلاز 75710 که آخرین محصول این شرکت است در مقایسه با بزرگترین مدل 360 تنی این شرکت 25 درصد ظرفیت بیشتری دارد . در عین حال به خاطر گیربکس الکترومکانیکی ولتاژ مستقیم و چهار موتور الکتریکی کششی روی هر چرخ ، مصرف انرژی آن از مدل های قبلی کمتر است .

بله شنیدن این اعداد بسیار شگفت انگیز  است این غول آهنی با گنجایش ظرفیت 450 تن و قابل ارتقاء تا سقف 496 تن و نیروی 23 هزار اسب بخار .

دامپ تراک بلاز

دامپتراک بلاز

شرکت آبادگران معدن نگین با بیش از دو دهه تجربه و ارائه خدمات در خصوص اورهال پمپ های هیدرولیک این غول آهنی (دامپ تراک بلاز) سال هاست موجب آرامش خاطر صنعت کشور در مبحث تعمیر و نگهداری دامپ تراک بلاز در کشور عزیزمان است . فروش هیدرولیک ، لوازم حفاری معدن ، اعزام تعمیرکار هیدرو موتور و تعمیرکار هیدرولیک از دیگر خدمات ما می باشد .

دور موتور 16سیلندری نیرویی معادل 23 هزار اسب بخار تولید می کنند. ظرفیت حمل معادل  450تن است . اینها اعدادی هستند که مهندسان و متخصصین بلاروسی شرکت دامپ تراک بلاز همزمان با رونمایی از جدید ترین محصول خود ارائه نمودند .

مدل 75710 بزرگترین و پر بازده ترین دامپ تراک بلاز ویژه معادن دنیا به حساب می آید. دوموتور وظیفه بلند کردن بارهای سنگین را به عهده دارند هرکدام از این موتورها به 16سیلندر و حجم موتور معادل 65 لیتر دارند .

البته جهت کاهش مصرف سوخت در زمان وضعیت خالی یکی از این موتورها خاموش می شود و حداکثر سرعت این غول آهنی 65 کیلومتر در ساعت است و حتی در زمان تمام ظرفیت بارکش با 450 تن سنگ معدن پرشده روی شیب استاندارد ده درصد استاندارد حرکت دامپتراک بلاز قادر است به راحتی سرعت خود را در سطح 40 کیلومتر بر ساعت حفظ کند .

جواد سبحانی استاد ادوات هیدرولیک

شرکت آبادگران نگین معدن در این چند دهه همواره در صنایع مس سرچشمه ، معدن گل گهر سیرجان ، معدن چادرملو یزد ، معدن سنگ آهن بافق مرکزی یزد ، حضور فعال داشته و با شرکتهایی نظیر اولنگ و شرکت آریانادران و دیگر شرکتهای معروف در مبحث  معدن و صنایع معدنی ، اعزام تعمیرکار هیدرولیک ، فروش هیدرولیک ، تعمیرکار هیدرو موتور ، دامپتراک بلاز ، کارتریج سان SUN ، لوازم حفاری معدن همکاری دارد.

اگر شما به دنبال تعمیرکار هیدرولیک و یا فروشنده هیدرولیک کلیه خودروهای سنگین و فوق سنگین می باشید می توانید با شرکت آبادگران معدن نگین تماس بگیرید و کلیه لوازم حفاری معدن ، تعمیرات دامپ تراک بلاز ، کار تریج سان SUN ، تعمیر کار هیدرولیک و تعمیر کار هیدرو موتور را از ما بخواهید تلفن های تماس ما 02166398417—تلفکس:02166398427–تلفن همراه :09121223128–09361223128مهندس جواد سبحانی تماس  حاصل نمایید.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید