دامپ تراک بلاز

دامپ تراک بلاز


شرح پروژه

تراک :

از تراک ها به عنوان بزرگترین و غول پیکرترین ماشین در دنیای صنعت یاد می کنند .

دامپ تراک :

دامپ تراک به هیولاهای راهسازی معروف است که حتی از کامیون‌ها و کشنده های سایز بزرگ طویل تر و عریض تر و قدبلندتر می باشند . از این وسیله نقلیه جهت جابجایی و حمل حجم وسیع موادی مانند شن ، ماسه ، سنگریزه و نخاله‌های معدنی و ساختمانی استفاده می شود . در حقیقت دامپتراک یک کامیون کمپرسی معمولی است که با یک تخت جعبه باز که در عقب آن لولا شده ، تجهیز شده است و دارای قوچ های هیدرولیکی برای بلند کردن قسمت جلوی آن هستند . امروزه همه ی ماشین های تراک با سیستم‌های بالابر هیدرولیکی کار می کنند که در هنگام تخلیه ، جعبه تخلیه را بلند می کنند .


تعمیرات انواع ماشین آلات راه سازی و دستگاه های معدنی ، دامپ تراک و شاول های بارزن ، بیل مکانیکی و بلدوزر و … توسط جواد سبحانی بهترین تعمیرکار هیدرولیک


انواع دامپ تراک :

دامپ تراک های سایت یا بالابر جلو ، کامیون های کمپرسی مفصلی ، دامپتراک های عقب سفت ، دامپتراک های زنجیری ، دامپ تراک های ریلی ، دامپ تراک های زیر زمینی از انواع مختلف دامپ تراک ها هستند .

دامپ تراک بلاز :

شرکت بلاز که کارخانه آن در بلاروس واقع شده است در تولید و ساخت ابرماشین های راهسازی و دامپ تراک های غول پیکر بسیار مشهور می باشد و نزدیک به یک سوم تمام دامپ تراک‌ های مشغول به کار دنیا که دارای تکنولوژی بسیار پیشرفته و موتورهای قدرتمند می باشند ، توسط این کارخانه عرضه می شود و هر سال حدود دو هزار دستگاه از این خودروهای غول پیکر را وارد بازار می کند . دامپ تراک بلاز ( BELAZ ) ماشین سنگین و پرقدرتی است که توان حمل بارهای بزرگ و سنگین را در حجم وسیع دارد . آخرین محصول این شرکت با نام دامپ‌تراک 75710 با داشتن گیربکس الکترومکانیکی ولتاژ مستقیم و چهار موتور الکتریکی کششی روی هر چرخ ، دارای مصرف انرژی کمتری نسبت به مدل های قدیمی خود می باشد .

تعمیر و تامین انواع شاول و تراک ، تعمیرات تخصصی انواع ماشین آلات معدنی ، حفاری ، دریایی ، صنعتی و راه سازی و کشاورزی توسط جواد سبحانی استاد ادوات هیدرولیک در تهران و تمامی شهرستان های کشور . تعمیرات هیدرولیک انواع بیل مکانیکی ، لودر ، بلدوزر ، دریل واگن ، سیستم های تراک های ترکس و کاتر پیلار و… ، تعمیرات انواع دستگاه های معدنی دام تراک و شاول های بارزن ، تعمیر و فروش قطعات دامپ تراک بلاز 135 تن

شرکت آبادگران معدن نگین با بیش از دو دهه تجربه و ارائه خدمات در خصوص اورهال پمپ های هیدرولیک این غول آهنی (دامپ تراک بلاز) سال هاست موجب آرامش خاطر صنعت کشور در مبحث تعمیر و نگهداری دامپ تراک  ، فروش لوازم یدکی دامپ تراک بلاز ، تعمیر دامپ تراک بلاز  و … در کشور عزیزمان است . لوازم حفاری معدن  ، فروش هیدرولیک ، تعمیر قطعات هیدرولیک ، تعمیر کار هیدرو موتور ، پمپ هیدرولیک و تعمیرات دامپ تراک بلاز ، کارتریج سان و کلیه خدمات هیدرولیک خودروهای سنگین و فوق سنگین از دیگر خدمات شرکت آبادگران می باشد .

دامپ تراک بلاز 75710 که آخرین محصول این شرکت است در مقایسه با بزرگترین مدل 360 تنی این شرکت 25 درصد ظرفیت بیشتری دارد . در عین حال به خاطر گیربکس الکترومکانیکی ولتاژ مستقیم و چهار موتور الکتریکی کششی روی هر چرخ ، مصرف انرژی آن از مدل های قبلی کمتر است .

دستگاه دامپ تراک بلاژ ۶۵ تن معدن سنگون تبریز